Imam poteškoća s vraćanjem kredita zbog pandemije koronavirusa, kome se mogu obratiti?

Objavljeno: 17.4.2020.
Banka mora odgovoriti na prigovor u roku 15 dana

Hrvatska narodna banka omogućila je svim kreditnim institucijama povoljan tretman odgoda otplate kredita za potrošače koji su se u financijskim poteškoćama našli zbog pandemije izazvane virusom COVID-19. Potrošači koji su do sada uredno podmirivali svoje financijske obveze i zaposlenici poduzetnika čije je poslovanje ugroženo pandemijom koronavirusa mogu ostvariti odgodu plaćanja kredita tzv. moratorij na određeno razdoblje.

Ako se suočite s potencijalnim poteškoćama u vraćanju kredita zbog pandemije, trebate se obratiti svojoj kreditnoj instituciji, koja je dužna dati sva potrebna pojašnjenja i upute vezane uz vaše obveze. U slučaju da niste zadovoljni postupanjem kreditne institucije, možete iskoristiti svoje pravo i uputiti joj pisani prigovor. Ako se kreditna institucija ne očituje o vašem prigovoru u roku od 15 dana od dana kad je primila uredan prigovor ili ako je ocijenila da je vaš prigovor neosnovan, odnosno ako niste uspjeli razriješiti spornu situaciju te i nadalje sumnjate u zakonitost i pravilnost njezina postupanja, obavijest o svom prigovoru možete proslijediti Hrvatskoj narodnoj banci.